REGULAMIN SALI ZABAW

korzystania z sali ANIMACJE NA KÓŁKACH

  1. Centrum Anicmaji przeznaczone jest dla dzieci od 0 do 13 lat.
  2. Dzieci w wieku od 0 do 4 lat mogą przebywać na sali zabaw wyłącznie pod opieką rodziców/opiekunów.
  3. Rodzice podczas zajęć / imprez / urodzin mogą przebywać w Centrum Animacji wraz z dziećmi lub po uzgodnieniu
    z personelem pozostawić dziecko pod opieką animatorów. Jeżeli rodzic decyduje się na pozostawienie dziecka,
    jego obowiązkiem jest poinformowanie o tym personelu oraz pozostawianie swojego numer kontaktowego.
  4. Rodzic również zobowiązuje się do odebrania dziecka po skończonej zabawie.
  5. Dzieci mogą wejść i wyjść z terenu Centrum Animacji tylko pod opieką rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
  6. Buty i wierzchnie ubranie należy pozostawić w szatni Centrum Animacji, na Salę Zabaw dzieci wchodzą w skarpetkach antypoślizgowych lub obuwiu zmiennym.
  7. Na Salę Zabaw opiekunowie wchodzą w skarpetkach lub w ochraniaczach, podyktowane jest to zachowaniem czystości w obiekcie.
  8. Zakazuje się wnoszenia na teren Centrum Animacji jedzenia (nie dotyczy urodzin oraz imprez okazjonalnych ).
    Dzieci powinny mieć przy sobie zakręcaną butelkę picia, która będzie pozostawiona w wyznaczonym do tego miejscu.
  9. Rodzic/opiekun jest odpowiedzialny za dopilnowanie, aby wszystkie zabawki i zawartość kieszeni dzieci pozostały
    poza Salą Zabaw. Prosimy także o zdjęcie łańcuszków, kolczyków oraz innych ozdób mogących stanowić potencjalne
    niebezpieczeństwo dla bawiących się w Centrum Animacji.
  10. Za rzeczy pozostawione bądź zgubione w Centum Animacji właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności. 
  11. Właściciel Centrum Animacji nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub krzywdy powstałe w związku z niezgodnym
    z regulaminem korzystaniem z obiektu. Wszelkie roszczenia zgłoszone po wizycie lub zabawie uznane
    zostaną za nie powstałe w obiekcie.
  12. Obiązkiem rodzica jest przyprowadzenie do Centrum Animacji jedynie dziecka zdrowego. Dziecko z gorączą, kaszlem
    czy katarem powinno pozostać w domu, by nie narażać siebie, innych dzieci oraz naszego personelu.
  13. Obowiązkiem rodziców (opiekunów) jest poinformowanie personelu sali zabaw o schorzeniach i niesprawnościach
    dziecka, tj. np. astma, epilepsja, zaburzenia słuchu itp.
  14. Na terenie Centrum Animacji obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów(również elektrycznych),
    i spożywania alkoholu oraz napojów przypominających napoje alkoholowe (np. piwo 0%).
  15. W razie wątpliwości, sprawy nie rozstrzygnięte w niniejszym regulaminie należy skonsultować z obsługą Centrum Animacji.
  16. W przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych lub wypadków w Centrum Animacji, w których zostanie
    pokrzywdzone dziecko bądź opiekun, należy ten fakt bezzwłocznie zgłosić.
  17. Personel może odmówić przyjęcia, bądź skrócić pobyt dzieci, które sprawiają problemy wychowawcze i stanowią zagrożenie dla innych dzieci oraz tych, które wykazują objawy choroby np. gorączka, kaszel, katar.
  18. Obsługa Centrum Animacji zastrzega sobie prawo do niewpuszczenia kolejnego dziecka do obiektu, w sytuacji w której,
    większa niż aktualna liczba klientów na sali zagraża ich komfortowi i bezpieczeństwu. Obowiązuje kolejność
    wcześniejszych zapisów. Dotyczy to wszystkich naszych wydarzeń. 
  19. Za szkody spowodowane przez dziecko odpowiadają rodzice/opiekunowie.
  20. Na Sali Zabaw podczas wydarzeń robione są zdjęcia, które później mogą być umieszczone na naszej stronie internetowej
    i facebooku. Jeśli nie godzisz się na umieszczanie wizerunku swojego dziecka, zgłoś to obsłudze.
  21. Salę można zarezerwować w celu zorganizowania przyjęcia urodzinowego, imprezy okolicznościowej itp.
    Rodzic/opiekun wpuszczający dziecko na teren Centrum Animacji oświadcza, że zapoznał się z regulaminem obiektu.
  22. Wejście do Centrum Animacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

SUBSKRYBUJ I DODAJ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA!
PROMOCJE, INFORMACJE O WARSZTATACH I IMPREZACH BĘDĄ WPADAĆ NA TWOJEGO MAILA!