REGULAMIN SALI ZABAW
korzystania z sali ANIMACJE NA KÓŁKACH
- Centrum Anicmaji przeznaczone jest dla dzieci od 0 do 13 lat.
- Dzieci w wieku od 0 do 4 lat mogą przebywać na sali zabaw wyłącznie pod opieką rodziców/opiekunów.
- Rodzice podczas zajęć / imprez / urodzin mogą przebywać w Centrum Animacji wraz z dziećmi lub po uzgodnieniu
z personelem pozostawić dziecko pod opieką animatorów. Jeżeli rodzic decyduje się na pozostawienie dziecka,
jego obowiązkiem jest poinformowanie o tym personelu oraz pozostawianie swojego numer kontaktowego. - Rodzic również zobowiązuje się do odebrania dziecka po skończonej zabawie.
- Dzieci mogą wejść i wyjść z terenu Centrum Animacji tylko pod opieką rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
- Buty i wierzchnie ubranie należy pozostawić w szatni Centrum Animacji, na Salę Zabaw dzieci wchodzą w skarpetkach antypoślizgowych lub obuwiu zmiennym.
- Na Salę Zabaw opiekunowie wchodzą w skarpetkach lub w ochraniaczach, podyktowane jest to zachowaniem czystości w obiekcie.
- Zakazuje się wnoszenia na teren Centrum Animacji jedzenia (nie dotyczy urodzin oraz imprez okazjonalnych ).
Dzieci powinny mieć przy sobie zakręcaną butelkę picia, która będzie pozostawiona w wyznaczonym do tego miejscu. - Rodzic/opiekun jest odpowiedzialny za dopilnowanie, aby wszystkie zabawki i zawartość kieszeni dzieci pozostały
poza Salą Zabaw. Prosimy także o zdjęcie łańcuszków, kolczyków oraz innych ozdób mogących stanowić potencjalne
niebezpieczeństwo dla bawiących się w Centrum Animacji. - Za rzeczy pozostawione bądź zgubione w Centum Animacji właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności.
- Właściciel Centrum Animacji nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub krzywdy powstałe w związku z niezgodnym
z regulaminem korzystaniem z obiektu. Wszelkie roszczenia zgłoszone po wizycie lub zabawie uznane
zostaną za nie powstałe w obiekcie. - Obiązkiem rodzica jest przyprowadzenie do Centrum Animacji jedynie dziecka zdrowego. Dziecko z gorączą, kaszlem
czy katarem powinno pozostać w domu, by nie narażać siebie, innych dzieci oraz naszego personelu. - Obowiązkiem rodziców (opiekunów) jest poinformowanie personelu sali zabaw o schorzeniach i niesprawnościach
dziecka, tj. np. astma, epilepsja, zaburzenia słuchu itp. - Na terenie Centrum Animacji obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów(również elektrycznych),
i spożywania alkoholu oraz napojów przypominających napoje alkoholowe (np. piwo 0%). - W razie wątpliwości, sprawy nie rozstrzygnięte w niniejszym regulaminie należy skonsultować z obsługą Centrum Animacji.
- W przypadku jakichkolwiek zdarzeń losowych lub wypadków w Centrum Animacji, w których zostanie
pokrzywdzone dziecko bądź opiekun, należy ten fakt bezzwłocznie zgłosić. - Personel może odmówić przyjęcia, bądź skrócić pobyt dzieci, które sprawiają problemy wychowawcze i stanowią zagrożenie dla innych dzieci oraz tych, które wykazują objawy choroby np. gorączka, kaszel, katar.
- Obsługa Centrum Animacji zastrzega sobie prawo do niewpuszczenia kolejnego dziecka do obiektu, w sytuacji w której,
większa niż aktualna liczba klientów na sali zagraża ich komfortowi i bezpieczeństwu. Obowiązuje kolejność
wcześniejszych zapisów. Dotyczy to wszystkich naszych wydarzeń. - Za szkody spowodowane przez dziecko odpowiadają rodzice/opiekunowie.
- Na Sali Zabaw podczas wydarzeń robione są zdjęcia, które później mogą być umieszczone na naszej stronie internetowej
i facebooku. Jeśli nie godzisz się na umieszczanie wizerunku swojego dziecka, zgłoś to obsłudze. - Salę można zarezerwować w celu zorganizowania przyjęcia urodzinowego, imprezy okolicznościowej itp.
Rodzic/opiekun wpuszczający dziecko na teren Centrum Animacji oświadcza, że zapoznał się z regulaminem obiektu. - Wejście do Centrum Animacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Chcesz WIEDZIEĆ O WSZYSTKIM PIERWSZY?
SUBSKRYBUJ I DODAJ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA!
PROMOCJE, INFORMACJE O WARSZTATACH I IMPREZACH BĘDĄ WPADAĆ NA TWOJEGO MAILA!